Обслуговування клієнтів

Як звернутися до служби підтримки клієнтів?

Перейдіть на сторінку Контакти. Саме тут можна взнати всі деталі!

 

Проблеми з вашим замовленням

Що робити, якщо отримане зображення пошкоджене або не в ідеальному стані?

Якщо ваші роботи надходять не в ідеальному стані, будь ласка, напишіть нам на [email protected], з фотографіями проблеми І фотографіями картини, що надійшла, і ми з радістю доставимо вам заміну, без додаткових витрат.

Іноді вибоїсті транзити можуть спричинити незначні недоліки, такі як обвислість, поглиблення і складки на творах мистецтва. Керівництво по догляду за полотном може допомогти вирішити ці питання, тому вам не доведеться проходити клопоти обміну, а ваші роботи можуть бути відновлені до ідеального стану за лічені хвилини.

Гляньте нашу інструкцію з підвішування та догляду за картинами

Що робити, якщо я не отримав замовлене зображення чи розмір?

Якщо ви отримали неправильний образ або неправильний розмір, будь ласка, повідомте нам, надіславши нам листа на адресу [email protected], із зображеннями отриманого твору І артикулом товару. Ми опрацюємо замовлення на заміну, як тільки отримаємо сповіщення.

 

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, надривів, потертостей і т. п .;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики, заводське маркування та всі елементи упаковки.
    Оформити Заявку на повернення товару можна на сторінці контакти

Коли ви не можете повернути?

На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, в наступних випадках:

  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак)
  • Вироби, які мають сліди користування
  • Вироби після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну
  • Вироби, які змінили свій колір або через перебування в басейні (вплив хімічних речовин), або інших зовнішніх факторів
    Умови повернення чи обміну вироби
  • Ми приймаємо на повернення / обмін вироби в новому і не використаному стані в оригінальній упаковці і при наявності товарного чека
  • Після отримання виробу на обмін / повернення, наші фахівці перевірять стан виробу для контролю якості протягом 2-5 робочих днів
  • Після перевірки фахівцями стану виробу, ми повернемо гроші або обміняємо на інший виріб

При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні
Для обміну або повернення товарів, Вам необхідно оформити заявку на повернення товару на сторінці контакти

 

Деталі про продукт 

Що таке друк на полотні?

Це сучасна технологія нанесення повноколірного зображення на полотно методом струменевого друку. За допомогою передового іноземного обладнання Ваша фотографія переноситься на полотно зі збереженням всіх деталей і чіткості. Зображення зносостійке і не розчиняється водою. Радуватиме вас довгі роки, і буде нагадувати Вам про хороші моменти життя.

Детальніше про картини на полотні в блозі:

KANVAS BLOG

Що таке підрамник?

Підрамник це внутрішня рама картини. На неї здійснюється натяжка полотна. І вона безпосередньо потім кріпитися на стіну. Має різну форму і перетин. У нас Ви можете вибрати кілька варіантів виконання підрамника.

Як це галерейна натяжка?

Є два типи натяжки полотна на підрамник, під багет і галерейна. Під багет це коли торець картини залишають білим під колір полотна. Галерейна натяжка це коли зображення заходить на торець і підгинається під підрамник. Найбільш часто зустрічається галерейна натяжка, вона не вимагає застосування багета для картини, і виглядає цікаво і по-сучасному.

Як зрозуміти, що моя фотографія підходить на потрібний мені розмір?

Визначити по телефону підходить Ваша фотографія під той розмір, що Ви хочете чи ні практично неможливо. Побічно можна судити за розміром файлу, але ця ознака не завжди відповідає дійсності. Найпростіший шлях це відправити цей файл нашим співробітникам, і вони вже зможуть грамотно визначити на який максимальний розмір можна збільшити Ваше фото.

Як виглядає картина на полотні?

Багатьох хвилює питання як же те чи інше зображення буде виглядати саме як готова картина на полотні. Тут ми хочемо показати в найдрібніших деталях як виглядає сам полотно (натуральне полотно) і деякі картини поблизу. Готова картина дійсно в реалі виглядає трохи специфічно і деякі зображення можуть спотворюватися. Але в будь-якому випадку картини на полотні виглядають завжди стильно і сучасно.

Чи будуть кольори, які я бачу на моєму моніторі, саме такі, якими друкується зображення?

Кольори, які ви бачите на моніторі, можуть бути близькими до того, що друкується, але через відмінності в калібруванні кольорів моніторів ідеальна відповідність не гарантується.

Які розміри доступні для покупки?

Розмір, форма і орієнтація можуть відрізнятися в залежності від друку. На жаль, ми не пропонуємо спеціальні параметри розміру.

Детальніше про те, як вибрати розмір картини у – нашому блозі:

KANVAS BLOG

Чи можу я придбати не натягнуте полотно?

На жаль, у цей час роздруковані полотна недоступні для покупки.

Чи можна купити цифрову копію зображення?

Ми не можемо запропонувати будь-які цифрові копії на продаж.

Ви пропонуєте послуги з кадрування для друку, який у мене вже є?

На жаль, ми не пропонуємо послуги з кадрування для попередніх покупок. Якщо ви придбали ілюстрації без власного кадру протягом останніх 60 днів, будь ласка, зв’яжіться з нами за адресою [email protected] для допомоги з обміном творів мистецтва.

 

ВЛАСНІ ФОТОГРАФІЇ НА ПОЛОТНІ

Які специфікації зображень для друку користувацьких зображень?

Рекомендується завантажувати найбільше зображення з найвищою роздільною здатністю (зображення має бути чітким у найбільшому розмірі). Як правило, ми вважаємо, що зображення має бути щонайменше вдвічі меншим за розмір полотна, що вас цікавить (тобто – для полотна розміром 100см × 100см, ми хотіли б, щоб зображення було принаймні 50см × 50см в цифровому розширенні).

ПРИМІТКА. Для забезпечення високої якості друку кожен знімок повинен мати мінімум 500 КБ.

Які формати файлів зображення можна надсилати?

Ви можете надсилати фотографії, відредаговані як “jpg”, “tiff”, “pdf”, “png” або “gif”

Де можна побачити розміри та ціни на них?

Всю інформацію про розміри картин та ціни на них можна глянути за посилянням нижче:

ЦІНИ та РОЗМІРИ
Чи отримаю я макет, перш ніж моє зображення буде надруковано?

Ви можете розраховувати на отримання макету зображення, яке ви надіслали, протягом двох робочих днів.

Який термін доставки для власних ілюстрацій?

Наші вироби виготовляються на замовлення вручну і можуть зайняти до 7 робочих днів, щоб зібрати і доставити картину.

ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС

Як створити обліковий запис?

Щоб створити обліковий запис, потрібно просто вибрати посилання “Увійти” у верхньому правому куті веб-сторінки. Натисніть кнопку (слово) Реєстрація та введіть свою адресу електронної пошти в поле “Адреса електронної пошти” та пароль в поле “Пароль” натисніть кнопку “Реєстрація”. 

Ви також можете вибрати “Створити обліковий запис” під час перевірки та виконувати ті ж самі дії, що й вище.

Чи потрібен мені обліковий запис?

Незважаючи на те, що обліковий запис не є необхідним для здійснення покупок на нашому веб-сайті, ми наполегливо рекомендуємо користувачам створити обліковий запис, щоб вони могли скористатися функціями, такими як:

Перегляд історії замовлень

Збереження улюблених творів мистецтва

Додавання, редагування та видалення особистої інформації.

Збережіть інформацію для майбутніх замовлень, щоб отримати швидший досвід перевірки

Як оновити адресу доставки чи виставлення рахунку?

Увійдіть, перейдіть до “Обліковий запис”, натисніть “Адреси” і натисніть “Редагувати” на інформацію, яку ви хотіли б змінити.

Оформлення та оплата замовлення

Чи можу я залишити виріб у кошику і повернутися пізніше?

Так! Не поспішайте, і ми переконаємося, що воно залишиться в кошику.

Чи можу я розділити своє замовлення і надіслати різні частини на різні адреси?

На жаль, для кожного замовлення надається лише одна адреса для доставки.

Чи можу я замовити картину у спеціальному розмірі?

На жаль, ми не пропонуємо спеціальні розміри для наших продуктів.

Як оплатити покупку?

Ми приймаємо такі форми оплати:

Банківська картка: Visa, MasterCard або LiqPay безпосередньо при оформленні замовлення на сайті

ОПЛАТА ТОВАРУ ЗІ СПЛАТОЮ ПІСЛЯ ДОСТАВКИ*

Ми доставляємо картини по всій Україні, використовуючи перевірених перевізників. Ви можете забрати своє замовлення у відділенні поштового служби або скористатися послугою адресної доставки. Оплатити замовлення ви зможете відразу після його оформлення, при отриманні у офісі, відділенні служби доставки, або кур’єру при адресній доставці;

* картини виготовлюються та відправляються замовнику після передплати 30% від загальної суми замовлення 

* на картини, які виготовлюються з фотографій клієнта а також картини в стилизації, приймається передплата в розмірі 50% від вартості замовлення.

Чи безпечно оплачувати онлайн?

Захист приватних даних є нашим найвищим пріоритетом. Ми забезпечуємо захист високого рівня за допомогою SSL, скорочення від шарів Secure Sockets Layer.

Як створити замовлення?

Виберіть картину і розмір, якому ви віддаєте перевагу, і виберіть “додати в кошик”.

Після того, як ви додасте всі товари, які вас зацікавили в покупці, виберіть “Переглянути кошик”.

Перегляньте кошик для покупок, щоб переконатися, що вибрано правильні зображення та розміри.

Якщо у вас є промо-код, введіть його в поле “Введіть код купона” та виберіть “Застосувати”

Виберіть “Оформити замовлення”.

Використовуйте існуючі, оновлення або додайте нові адреси для доставки та виставлення рахунків.

Введіть бажані реквізити платежу та виберіть “Підтвердити замовлення”, щоб завершити покупку.

Введіть дані кредитної картки в на сторінці оплати.

Співпраця з художниками та фотографами

Як розмістити свою ілюстрацію на вашому веб-сайті?

Ми бажаємо, щоб виконавці, які зацікавлені, надсилали посилання на свій портфель на [email protected], і наша команда з обслуговування клієнтів переконається, що портфель буде направлений до нашого відділу з співпраці.

Всі результати пошуку
×

кошик